~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

28 Haziran 2014 Cumartesi

Ağlamaklı içim





Unutturmaya çalıştığın her şeye elim değmiyor şimdilerde.
Dokunamadığım tenler içimde kalmıyor artık.
Güzel dudaklar, parlayan gözler
Karanlıklar ile gölgelenmiş tüm masumlukları.
Kirlenmemiş ruh kalmamış gibi arındım tüm günahlarımdan.
Sırf sana inat, senden sonra, tam da olmamı isteyeceğin kişi oldum yavaşça.
Şimdi sen bana bir bakarsın, benim içimde silinmek bilmeyen yıllar.
Her gün bir güzelliğin yıl dönümü iken,
Her gece ölüme terk edilmiş gibiyim.
Bitmek bilmeyen yollar;
Yolumuz olsa, ışık yılları yürürüm.
Son bir defa, karşında durup,tüm o arayışlarına nazaran
”Ben buradayım” demek için,
Ölürüm.




Öykü Ekin Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder