~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Bu yol ise; yürüyen benim.








Delinin tekiyim ya ben; sen öyle demiştin hani. 
Pek de bir şey değişmedi, 
ben hala öyleyim. 

Affedemeyeceğini  bir şeyi bile bile bekler mi insan?
Kime haksızlık olur peki böylesi?

Kırdığım saatler, yırttığım takvimler.
Hiç biri geri getiremedi,
o özlediğim günleri.

Şimdi ise gereksiz olası dönüşün;
Bu ruh'ta nefes yok artık sana.

Sadece daha fazla özlüyor, daha çok düşlüyorum seni.
Yine buradayım hala. 

Kapının önüne diz çöküp geri dönmen için dua etmiyorum
ama ;
 Hayallerin sana nazır hala benim ile.

Ve sorardın ya, 
''Hiç vazgeçmeyecek misin?'', diye. 
Hayır, vazgeçmedim. 

Seni özlemekten, seni
düşlemekten hiç vazgeçmedim.

Hala vazgeçmedim.



..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder