~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Yırtılan sıfatlar


Gözlerinde sakladığın o şeyler;
Bana ait olmalıydı.
Ve benim kalmalıydı benim ile oluşan şeyler en kısa kelimesine kadar.

O başkasına yakışmadı bana giydirdiğin aşk sıfatları;
Sen, üstelik yokluğumdan faydalanarak,
Nasıl açarsın başkasına benim dolabımı?

Gözlerinde mi görürsün beni onun, dudaklarında mı hissedersin?
O bağlar, kimsenin görmediği, onlara rağmen,
Nasıl beni çırılçıplak bırakıp, başka hayallere gidersin.

Yetiştirdiğim ağaçlar;
Sahte yapraklar ile süslemişsin.
Kırmızıya boyanmış gökyüzü, ve Öykü'nün Güneş'ini hiçliğin elleri okşar.

Geriye ise hatırlanmaya değer;
Sözler uçtu, sayfalarca küf kokan aşk kaldı
Yırtılmıştı esen aldatışlarında sayfaları ..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder