~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

17 Temmuz 2012 Salı

Senden Rica Etsem





Geceden senin ile kapatmışım sanki gözlerimi,
Her sabah uyandığımda yanımda olmayışını tuhaf karşılıyorum.
Habersizim bu duygudan, ve ilk bu, bünyemde ki denge.

Tüm bunlar ne demek oluyor, bilemiyorum..

Bir gülümsemeye kanan bu kalbime ''dur'' diyorum, 
Dinletemiyorum..

Sen beklenmişsin sanki,
Senin yüzünden zar zor çekmişim o acıları ve bu günleri.
Sırf sen gelebilesin diye hayatıma, yaşamışım yanlışları
Ve onlarda yine senin ile geçmiş sanki..

Gözyaşlarımdan akan güzel günlerim,
Ellerinden çıkmış gibi.

Senin notalarından akmış hayallerimin nefesi..

Muamma olan, bilir misin beni,

Bilir misin, nasıl atar kalbim adının telaffuzunda,

Hisseder misin?

Kırılmak üzere olan yaşlı bir piyanonun tuşlarına dokunurcasına,
Dokunsan duygularıma..

Sen, rica etsem,

Bana her gün daha çok gelir misin?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder