~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

10 Ağustos 2012 Cuma

Virgül'lü bekleyişlerim.



Ben yenildim hayallerime hep..
Çünkü gerçekleşmedi onlar, hayal kaldılar.

Sıcaktı kış günlerim. 
Ona nazır sanki,
Soğuk geçmekte olan yaz'ım.

Ben ne kıyametler atlattım,
Ansızın yazlarda kopan.
Ve başlangıçlar sığdırdım 
İlk ve son ''bahar''lara..

Günlerim gece olmuştu o zamanlar
Gecelerim sen.
Zamanım saate kalmıştı ama
Sana vermiştim ömrümden.

Kayıp bir imlasın şimdi
Özlem mi yerini dolduran yüklem mi
Çalıntı bir şiir sanki
Şairi uğruma ölen mi?

Uykusu gibi oldu kelebeklerin
Ömrü bitti düşü kaldı
Ve fısıldayışı kulağıma güzel sözlerin
Hepsi geçmekte olan bir rüyaydı..

Kapladığım defterler yazılmayı bekler ellerinden
Bu hayaller, virgülleri konmuş, seni bekler..*


Öykü Ekin YıLdırım ..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder