~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Pencere Önü Çiçeği*






'Benim güzel pencere önü çiçeğim, renklerinle hayatımı şenlendirirsin,
Fikrimce sözümle vaktinde açar, vaktinde uyursun.
Bana olan aşk'ına Dünya' alem şahit olsun.
Lâkin ben seni hep içimden seveyim,
Güzelim özgür kanatlarınla ben uçup gezeyim.
Ve derdim de derdini, derdim de sevincini unutayım.



Benim pencere önü çiçeğim, her dara düştüğümde beni sen mi kurtarırsın?
Zifirilerde yalandan sönmemiş mum bulamam, ışığınla mı aydınlatırsın?
Lâkin sana derman olamıyor, yüzüne gülücük katamıyorum.
Neyse, sen yine kendi gücün ile ayağa kalkarsın, biliyorum



Benim çiçeğim hazırlanmış beni mi terkeder.
Birşey vermedim belki ama toprak sana hayat bahşeder.
Köklerini çeker isen benden, solarsın.


Çiçek, gitme fazla ileri dökme yapraklarını.
Böyle temiz kurtulabilir misin yaralarken topraklarımı?''


Köklerinde kendine ait olmayan çamurla, uzaklaştı çiçek,
Ve.. Sol.. Du..
Toprak taşıyamadı ona sahip olmanın ünvanını..
İkisine de yazık ol.. Du..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder