~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

18 Şubat 2013 Pazartesi

Biten Hikayeler




Hep unutmak istersin ama
O duygular seni vakti gelip terk ettiğinde de 
Yalnız hissedersin,
Kimsesiz..

Yaşam ile ölümün arasında ki çizgi kadar ince bir çizgidir,
Kalbinin hızla çarpışları kendini o yürekte ölüme verir..
Acın da dinmeye dinmiştir ama,
O ''boş''luk hissi, her daim içini kemirir..

Her uyandığın gün daha bir umutludur sanki,
Gözlerin parlar, güneş sana güler gibi..
Anımsadığın geçmiş ne kadar içini ısıtsa da,
Gecenin soğukları daima hüzünlü bilinirdi..

Ne yakamadığın mektuplar bağlayabilir seni sonra,
Ne de denize atamadığın her ufak hatıra..
Özlediğin şey kalp atışların olur sadece,
Kapanmıştır onun açtığı siyah derin yara..

Bir varmış, bir yokmuş dersin sonra.
Bir hiçlikti ve sonsuzdu yollarda..
Bir ana gülümsedi adeta,
Keşke hiç bitmeseydi der iken;

''Başka bir günde, başka bir alemde de buluşamadık onunla..''

11 Şubat 2013 Pazartesi

Peşinden kayboldum.




Olmuşluğuna dayanamadığın, hatırlamadan duramadığın anıların olur ya hani..

Ne tutma imkanım oldu verdiğim sözlerimi,
Ne de parıltısı kaldı kararttığım gözlerimin..

Hep var olan bir hiçlik gibi,
Acımasız bir çelişki idi içimde ki hayatı..
Belki nefes alıyordu ama, o, değildi o,
Bedeninden habersiz firar eden temiz ruhu ,
Kalbimin en derinliklerinde yaşadı.

Uykusuz gecelerim oldu, 
Hayalinin baş ucumda sabahladığı hüzünlerim.
Söylediğim son sözlerim oldu bazen,
Geçmemiş bir zamana, dünden bu güne,
Ve grisi, ondan sonra geçen günlerimin.

Bir bekleyişte kalmadı o günden bu güne,
Serzenişi gibi kalan aşk kırıntılarının.
Hafızama kazınan parmak uçları,
Yenilenler arasında oldu zamana ama,
Değişmedi izleri giden ayaklarının.

Takip edemeyeceğim kadar uzunmuş gittiği yol,
Beni yordu..
Kaybolmadan çıkmazlarda, karanlık düşmeden,
Dönmekte şimdi zordu..




[Öykü Ekin YILDIRIM]

6 Ocak 2013 Pazar

Kalbine zarar.




Sana sesleneyim dedim bu gece..
Aramızda yıllardır değişmeyen sadece mesafeler iken, millerce..
Bir arkadaş şimdi unutulmuş senli günlerden kalma hayalin.
Tek anlayanı o yazdığım cümlelerin..


Geceleri sırtımı sıvazlar iken yüzsüz bedenin,
Ağlatıp biriktirdiğin göz yaşlarımda boğuldu sevgin..
Dokunan ellerin hiçlik kadar soğuk olmasına rağmen
Yangını sönmüyordu son sözleri soluyan kalbimin..


Kaldırdım kalbimi topladım kırıklarımı,
Ayakların kanamadımı terk eder iken topraklarımı?
Düştüğüme bakma, bir gel, unutur af da ederim ama
Sen nasıl saklayacaksın kalbine, ona yaptıklarını?


Gel sen, gel.

Inat etme!
Ne sana, ne bana yarar..
Gecikme!
Hem kalbime, hem kalbine zarar..




[Öykü Ekin YILDIRIM]

7 Aralık 2012 Cuma

Benim sanrılarım



Ruhuma ince ince işlenen hatıralardan
Zaman ile yıkanarak arınmayı denerdim.
Yaralar vakti gelince kabuk bağlar,
Soranlara ise hep gülerdim.

Gitmek gibi gelirdim hep,
Nefret gibi severdim.
Iş acı sözlere geldiğinde ise,
Dayanamaz düşerdim.

Bir "Dur" çektim kendime,
Bir sakinleş dedim.
Yolu yol değil gibi idi,
Korkar gibi olup, beklemekten ise dönerdim.

Üç ayaklı idi sandalyem.
Ve ben dengemi kaybetmeden,
Ayaklandım da gittim,
Hislerimi elletmeden.

Herşey yolunda gibi gider iken,
O yolun sonunda,

Işık mı gördüm sandım da,
Daldım karanlığa?..

1 Ekim 2012 Pazartesi

Sende bitmiyor.



Sonra oturup o geçmişi kurguladım kafamda.
Sen dönmeyecektin ben pişman olmadıkça. 

Kurguladım sensizliği bir kalem ve bir kağıtla;


Biten bir şey yoktu..

Birlikte geçirdiğimiz o kışlar..
Rüyalarım kadar güzel anıların dışına çıktın sen sadece, 

Sensizde her şey devam ediyordu.

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Pencere Önü Çiçeği*






'Benim güzel pencere önü çiçeğim, renklerinle hayatımı şenlendirirsin,
Fikrimce sözümle vaktinde açar, vaktinde uyursun.
Bana olan aşk'ına Dünya' alem şahit olsun.
Lâkin ben seni hep içimden seveyim,
Güzelim özgür kanatlarınla ben uçup gezeyim.
Ve derdim de derdini, derdim de sevincini unutayım.



Benim pencere önü çiçeğim, her dara düştüğümde beni sen mi kurtarırsın?
Zifirilerde yalandan sönmemiş mum bulamam, ışığınla mı aydınlatırsın?
Lâkin sana derman olamıyor, yüzüne gülücük katamıyorum.
Neyse, sen yine kendi gücün ile ayağa kalkarsın, biliyorum



Benim çiçeğim hazırlanmış beni mi terkeder.
Birşey vermedim belki ama toprak sana hayat bahşeder.
Köklerini çeker isen benden, solarsın.


Çiçek, gitme fazla ileri dökme yapraklarını.
Böyle temiz kurtulabilir misin yaralarken topraklarımı?''


Köklerinde kendine ait olmayan çamurla, uzaklaştı çiçek,
Ve.. Sol.. Du..
Toprak taşıyamadı ona sahip olmanın ünvanını..
İkisine de yazık ol.. Du..

RuhSuz*



  İnce ince sızlıyor içim.

Benden esirgediğin cümlelerin kimlerin yüzünü güldürüyor şimdi?
Yalanlarmı fısıldıyordun yoksa onlarmıydı aslında gerçek sahibi?

İçim ince ince sızlıyor ruhsuz sevgili.

Yağmur yüzüme yüzüme yağıyor artık,
Ve durduramıyorum zar zor geçen günleri.
..



[Öykü Ekin YıLdırım]