~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

18 Mayıs 2012 Cuma

Benden Kurtulmak.







Size hayır dedikçe vazgeçemiyorum 

Soluk soğuğa koşuyorum peşinizden 
Üç öğün yediğim dudaklarınız 
Zamanı içiyorum gözlerinizden 

Gece oldu mu bir seviniyorum ki 
Duvarlara gölgeniz düşüyor 
Durmadan uzuyor boynunuz bende 
Enseniz güzel ya daha güzelleşiyor 

Tutup gölgenizi soyuyorum 
Meydana çıkıyor güzelliğiniz 
O çizgiler, o üçgenler, o yuvarlaklar 
O şeyler benden gizlediğiniz 

Hepsi bir bir aşikar oluyor 
Siz uyurken sizden uzakta 
Aynı yastığı paylaşıyoruz her gece 
Ben bir yatakta, sen bir yatakta 

Gördünüz mü yine kahroldunuz işte 
Öpüşmekten, sevişmekten, yorulmaktan 
Bari evet deyin de kurtulun 
Böyle her gece benim olmaktan
Ümit Yaşar OĞUZCAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder