~İçerikte ki makale, şiir, söz ve hikayeler hiç bir şahısa hitaben yazılmamış olmak ile birlikte, tamamen ilham ürünüdür.~

 

20 Mayıs 2012 Pazar

Bir'Sen




Bir ''sen'' varmış içimde yıllarca sakladığım.
Yüreğimin karanlıklarında sığdırdığım
Yağmurlarım yağarken içimde fırtınalarda
Sen olmuşsun benim güneşim ve ''toprağım''

Bir ''sen'' varmış içimde neden ise hiç karşılaşmadığım
Her kayıplarımda farketmeden sana ''aalayışlarım''
Bıkkınlığım taşarken bedenimden
Yine dönüp tek ''ben''im olan, sana sığınışlarım

Bir sen varmış içimde ''ben'im'' olan
Farkına vardığımda ardından gelişlerim
Bir bahar gibi yüreğime açan
O ''benim''i gerçekleştirenim

Bir sen varmış içimde öylesine saydığım
O 'sen' e her saniye ömrümü sığdırdığım
Kayıp bunca yıldan sonra hâla benim olan
Işığım sana aşıĞım..






Öykü Ekin Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder